Prezervatyvai yra neabejotinai viena iš populiariausių kontracepcijos priemonių Lietuvoje ir tai yra suprantama – jie yra ne tik lengvai įsigyjami, tačiau ir patogiai naudojami. Būtent dėl vyraujančios milžiniškos jų paklausos Lietuvoje matome ir ypač plačią prezervatyvų pasiūlą. Padėsime nepasimesti joje, šiandien apžvelgdami populiariausius prezervatyvų gamintojus Lietuvoje, ką neabejotinai lemia išskirtinai aukštas šių prekių kokybės bei kainos santykis.
Durex
Durex yra visame pasaulyje garsus prezervatyvų gamintojas, kurio staigų populiarumo kilimą pastaraisiais metais lėmė ypač aukšta gaminių kokybė bei platus pasirinkimas – ne išimtis ir Lietuva. Kalbant apie kokybę, abejonių ties Durex gaminiais visiškai nėra, o ieškant didelio prezervatyvų pasirinkimo faktai kalba už save – vien Lietuvos rinkoje galime rasti dešimtis Durex gaminių, tad akivaizdu, jog šio gamintojo prezervatyvai atitiks kiekvieno asmeninius lūkesčius. Taip, Durex prezervatyvai neretai yra kiek brangesni nei kiti, tačiau kainų skirtumas yra per daug mažas, kad būtų galima aukoti Durex siūlomą kokybę bei asortimento dydį, iškeičiant tai į kitų gamintojų prezervatyvus.
EXS
EXS yra kiek nuvertinta kompanija – jos pasiūla yra ypač didelė, o gaminių kokybė yra viena iš geriausių visoje rinkoje. Vis dėlto, Durex kompanijos gaminių populiarumas Lietuvoje, lyginant su EXS, yra žymiai didesnis, ką lemia ne kas kitas kaip didesnės Durex kompanijos investicijos į reklamą. Vis dėlto, tai, jog daugiau žmonių renkasi Durex, nereiškia jog pastarosios kompanijos gaminius verta rinktis labiau – EXS minėtai kompanijai nenusileidžia nei kainos, nei kokybės, nei pasiūlos aspektais, todėl galime drąsiai teigti, jog šios kompanijos gaminius rinktis tikrai verta.
Skins
Skins kompanija šių, lyderių pagal populiarumą prezervatyvų rinkoje tarpe, nėra išskirtinė. Vis dėlto, lyginant su mažiau populiariais prezervatyvų gamintojais, Skins tikrai išsiskiria – kompanija nestovi vietoje bei ne tik deda maksimalias pastangas į gaminių kokybės garantą, bet ir nuolatos savo klientams siūlo naujus prezervatyvų tipus. Visa tai leido Skins kompanijai pasiekti dabartinį rezultatą – dėl didelės pasiūlos bei aukštos jos kokybės kompaniją pamėgo žmonės iš viso pasaulio, todėl jų neatbaido netgi ir šių prezervatyvų kainos, kurios yra didesnės už vidurkį.